Obecna w ponad 90 krajach francuska marka promuje i demokratyzuje swoją filozofię poprzez ponad 6000 punktów sprzedaży.
Niektóre z jego kultowych obiektów znajdują się w stałej kolekcji największych muzeów na świecie, takich jak nowojorskie MoMA i Centrum Pompidou w Paryżu. Najbardziej prestiżowe butiki i domy towarowe, takie jak Louis Vuitton Foundation, Galeries Lafayette, BHV, Le Bon Marché i sklep MoMA Design potwierdzają silną obecność marki w sprzedaży detalicznej. Od końca 2018 roku Lexon jest częścią grupy BOW, specjalizującej się w konsumenckich produktach lifestylowych. Dziś, pełen ambicji, aby kontynuować globalną ekspansję, Lexon wykorzystuje istniejące platformy grupy, takie jak centrum badawczo-rozwojowe (BOW Industries) z siedzibą w Shenzhen, składające się z 40 inżynierów i możliwości produkcyjne, silna sieć kanałów sprzedaży online i offline.