LEXON

+180 Nagród za design
+65 Resellerów
+100 Produktów
+6000 Sprzedawców
+90 Krajów dystrybucji

Prawie 30 lat istnienia, ponad 180 nagród za wzornictwo, owocna współpraca z niektórymi z najbardziej prestiżowych projektantów, obecność w 90 krajach i ponad 6000 punktów sprzedaży, a także znacząca aktywność w branży upominków korporacyjnych, firma Lexon ugruntowała swoją pozycję jako francuska marka projektowa znana na całym świecie. Jej ponadczasowe kolekcje przedmiotów i bagażu, zaprojektowane z myślą o domu, biurze, podróży lub miejskim nomadyzmie, łączą silną tożsamość z prostotą użytkowania, wnosząc estetyczną przyjemność do codziennego życia.

LS64 Pióro kulkowe SCRIBALU

30 lat wyjątkowego designu

Od momentu powstania w 1991 roku przez René Addę, Lexon nieustannie przesuwa granice i wprowadza zmiany w świecie designu, pozostając jednocześnie wiernym swojemu zobowiązaniu, aby małe przedmioty były użyteczne, piękne, innowacyjne i niedrogie. Niezależnie od tego, czy chodzi o elektronikę, sprzęt audio, akcesoria podróżne, biuro czy wypoczynek, Lexon nawiązał szczególny związek z kreatywnością i współpracował z najlepszymi projektantami na całym świecie, aby stworzyć ponadczasowe kolekcje produktów lifestylowych.

KULTOWE PRODUKTY

Lexon połączył utalentowanych projektantów i najnowocześniejsze technologie, aby zaoferować niedrogie produkty, z których niektóre stały się już podstawą projektowania. Do flagowych produktów Lexona należą Tykho Radio, które jest częścią stałej kolekcji MoMA w Nowym Jorku, budzik Flip, walizka Airline i mini głośnik Mino – sprzedano ponad 500 000 sztuk w mniej niż rok.

WYSOKIE STANDARDY JAKOŚCI

Równanie design-cena-jakość leży u podstaw rozwoju produktów firmy Lexon, co sprawia, że ​​zadowolenie klienta jest priorytetem i gwarantuje, że produkt jest częścią jego codziennego życia. Wykonane z materiałów starannie dobranych pod kątem ich estetyki i trwałości, produkty Lexon są zaprojektowane tak, aby były trwałe i spełniały wysokie wymagania jakościowe w codziennym użytkowaniu. Lexon zobowiązuje się do ciągłego projektowania innowacyjnych, przystępnych cenowo i przystępnych cenowo produktów.

ROZPOZNAWALNY NA CAŁYM ŚWIECIE

Po otrzymaniu ponad 180 międzynarodowych nagród za wzornictwo, takich jak Red Dot, iF Design Award, German Design Award i China Good Design Award, Lexon stał się obowiązkową marką rozpoznawaną na całym świecie.
Przyznawane przez międzynarodowe jury nagrody te podkreślają wymagania jakościowe firmy Lexon i jej wiodącą pozycję w zakresie wzornictwa. Jej produkty odzwierciedlają długi proces badań i rozwoju pomiędzy projektantami i marką, którzy podzielają te same wartości i tę samą pasję.

MIĘDZYNARODOWA OBECNOŚĆ

Obecna w ponad 90 krajach francuska marka promuje i demokratyzuje swoją filozofię poprzez ponad 6000 punktów sprzedaży.
Niektóre z jego kultowych obiektów znajdują się w stałej kolekcji największych muzeów na świecie, takich jak nowojorskie MoMA i Centrum Pompidou w Paryżu. Najbardziej prestiżowe butiki i domy towarowe, takie jak Louis Vuitton Foundation, Galeries Lafayette, BHV, Le Bon Marché i sklep MoMA Design potwierdzają silną obecność marki w sprzedaży detalicznej. Od końca 2018 roku Lexon jest częścią grupy BOW, specjalizującej się w konsumenckich produktach lifestylowych. Dziś, pełen ambicji, aby kontynuować globalną ekspansję, Lexon wykorzystuje istniejące platformy grupy, takie jak centrum badawczo-rozwojowe (BOW Industries) z siedzibą w Shenzhen, składające się z 40 inżynierów i możliwości produkcyjne, silna sieć kanałów sprzedaży online i offline.

LEXON W PRASIE

Lexon jest widoczny w mediach specjalistycznych i masowych, pozycjonując się jako wiodąca marka lifestylowa. Dzięki różnorodności produktów każda nowa premiera jest okazją do zainteresowania się społeczności projektantów, mody, architektury i wielu innych…
Podczas premiery radia Tykho firma Lexon została doceniona przez magazyn Time, który poświęcił swoją przednią okładkę marce pod pochlebnym tytułem: „odrodzenie designu”. Jako pierwszy obiekt projektowy, który znalazł się na pierwszych stronach gazet, Tykho do dziś stanowi wizytówkę francuskiego designu.

WYJĄTKOWA RELACJA Z FIRMAMI I MARKAMI

Jako główny gracz w branży upominków korporacyjnych, Lexon wyróżnia się designem i jakością swoich produktów. Od momentu powstania pomaga dużym i prestiżowym firmom i markom w znalezieniu odpowiedniego produktu promującego ich wizerunek. Misją Lexon jest oferowanie współczesnych przedmiotów, tworzonych przez projektantów, przy jednoczesnym oferowaniu firmom możliwości dostosowania ich do własnej tożsamości. W tym celu Lexon wykorzystuje najnowsze techniki i procesy znakowania: sitodruk, tampodruk, druk laserowy czy produkcję specjalną.

Shopping Cart
Scroll to Top